Wednesday, November 18, 2009

GUDBYE TO PUNCAK *waving



Sem 5 berakhir dan tuk bdk OT sem last 07/10 dan kami pasni dah xkn ade lagi kat puncak segala alam tu..


Akhirnya, kami berpisah jua..ari last aku masih lagi mencari-cari rase sedih. Tapi ape yang aku lihat hanya kesedihan orang yang langsung tak aku rasai. Jauh di sudut hati ni rase sedih tapi muke dan sume perbuatan aku menyatakan yang aku ni langsung tak sedih dengan perpisahan ni. Entah la, aku pn tak tau la pe yang da jadi kat aku sebenarnye. Aku macam bukan aku yang sebenar. Aku pn tak pasti nape. Memang ari aku nak balik dan mase majlis berpisah dengan budak 12 orang pn aku rase biase jer. Sedih macam dah hilang. Mungkin mind aku state ”yang korang akan berjumpa lagi la. Buat pe nak sedih..kn2. ” mungkin sebab tu kot. Dah la buat pe nak sedih lagi. Cukup la video mase jamuan sebelum practical tu wat aku tersedu-sedu. Cukuplah kawan-kawanku. InsyaAllah, kalau jodoh kite semua panjang, kite pasti akan jumpe lagi. Jangan risau la sume.


Life must go on..


Words for them ~


- Stay close in each others heart


- Make new relationship but holding tight previous relation


- Continue life with no regrets


- Always remember the past for lessons in the future


- Set in mind that everything’s gonna be fine


- God willing, we will meet again~


exam da abis,
kite balik um
ah la plak...
yahoooooo........n
sobs..sobs...huhu


No comments:

Post a Comment